LOVELY onsdag


Vi tog en soft morgon/förmiddag och lät inget skynda på. Åh vad jag gillar att ha all tid i världen på mig och kunna bläddra sakta i tidningen, pussas, dricka kaffe och vara noggrann med mascaran utan stress.

Tillslut kom vi iväg. Vi har haft en skitbra dag. Disa fick sig en kloklipp på hundsalongen, sedan var vi på IKEA och tittade ut en önskelista med grejer till nya lägenheten. Mys att strosa runt och drömma sig bort och planera framtiden. Jag längtar tills vi har plats att ställa grejerna på så att vi äntligen kan handla också.

 

På eftermiddagen käkade vi god kycklingfilé på ett matställe jag inte minns namnet på. Vardagslyx att slippa laga mat och diska. Vi åt länge, bläddrade i tidningar, pratade och njöt av livet. Jag älskar livet.


På hemvägen stannade vi och köpte en FET godispåse.


Och efter en solig promenad bäddade jag ner mig med skålen i soffan. Där har jag befunnit mig sedan dess. Vi har kollat på Sverige-Malta, Idol och Fråga Olle. Nu är det sovdags för mig så att jag kommer upp i tid imorrn bitti.


Vilket väder vi har haft idag förresten. Snacka om sensommar, det är HÄRLIGT!


Kommentarer
Postat av: Louise

love you<3

2009-09-10 @ 16:08:20
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0