min gulliga älskade tjej


Jag fick världens finaste MMS ikväll från mina favorittjejer i Stockholm.


"Hej Sötis. Hoppas allt är bra. Jag och mamma är ute i lekparken. Tänk om du var här och lekte med oss, eller satt och skvallrade med morsan! Älskar dig. Puss"

Jag blev så GLAD. Önskar att ni bodde här mina älsklingar. Jag älskar er!

Lagade en riktig festmåltid till mig själv ikväll. Färsk tortellini med grillad kyckling och mozarella. Vardagslyx var det va?! Nu sitter jag och längtar lite efter min kille. Men det är ju bara bra att längta lite.

Jag säger redan godnatt för idag, nu ska jag bli bättre på att komma i säng i tid dagen innan jobb. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0