monday morning


Hola! Hur mår ni idag? Jag har haft en bra morgon. Solen skiner och det känns höstigt, löv på marken och lite kyligt. Det är mysigt tycker jag, eller jag ska intala mig det i alla fall. Jag har hunnit med god frukost och ett besök hos barnmorskan (nej, vi ska inte ha barn, än). Nu är det strax dags för lunch innan jag går till jobbet. Idag blir det en sen kväll, mötet som blev inställt förra veckan äger rum ikväll istället. Skönt att få det avklarat så att vi kan börja blicka framåt sedan.



Njut denna start på en ny höstvecka!



Gör någon glad varje dag!


(Jag råkade skriva fel matchresultat igår kväll, för er som är intresserade. 3-4 skulle det vara, inget annat. Varje mål är viktigt).

Nu önskar jag er en glad MÅNDAG!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina lucky charms:) haha...

2009-09-07 @ 17:24:02
URL: http://catchlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0