morning sunday


Eller kan man säga godmorgon klockan halv två på eftermiddagen? Tveksamt. Jag kom hem strax efter två inatt och somnade som en sten. Mellan sju och åtta någon gång imorse tassade min älskling in (efter en sjukt lång tågresa) och pussade mig i nacken. Sedan somnade vi om, och ja, tog oss ännu en lång sovmorgon.



Jag hade med mig en bukett med stora vita liljor och några små lila blommor till inflyttningsfesten. Fin va?!


Röda fantastiska skor kvällen till ära. Den ena blev sjukt stor under kvällens gång (av någon konstig anledning) så på hemvägen kämpade jag med att inte tappa den och "göra en Askungen".


På väg. Älskar den här tunikan, den åker på OFTA. Kanske lite för ofta?

Nu ska jag äta. Herrå!


Kommentarer
Postat av: Becca

Blommorna var jättefina, tack! Och TACK för igår och för att du är den klokaste människan jag känner. PUSS

2009-09-13 @ 13:49:26
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0