saknad


Jag har ganska nyss klarat att resa mig ur sängen. Vad är det med denna huvudvärk dagen efter en flaska vin? Kommer den med åldern eller? Jag har aldrig haft dessa problem tidigare. Idag känner jag mig som en 90-åring ungefär. Det är nästan så att man börjar fundera över om den där vinflaskan verkligen är värd det.

Vi längtar efter mannen i huset idag både jag och Disa. Det har varit fullspäckat fotbollsschema hela helgen, men efter klockan tre så är allt avklarat... Så vi ligger väl här i soffan sålänge och väntar.


Varje kväll mellan åtta och halv nio ser det ut såhär i hallen. (Igår var jag tvungen att fota). Pudeln har stenkoll på vilken tid husse alltid kommer från träningen, så här står hon och väntar och väntar... Igår när klockan hade slagit halv nio fick hon lov att ge upp, hon suckade lite och gick och la sig. Husse var ju i Umeå. Annars blir det alltid vild glädje från hennes sida så fort han sätter nyckeln i låset.


"Kom hem någon gång då..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0