sneak peak


Jag är döende. Av hunger just nu, så jag ska nog inte sova middag ändå. Jag måste ju laga mat. Vad gör ni? Hur har dagen varit? Vi har packat upp massor av fräscha höst plagg på jobbet. ÄNTLIGEN. Och så fick jag trevligt besök av en gullig tjej vid namn Jessie. Snart måste vi festa till det igen känner jag. Jag börjar åldras i förtid...

Att det regnar gör mig ingenting ikväll. För jag ska bädda ner mig i soffan och tända ljus. Ikväll ska jag låtsas att jag är närmare 80 år gammal så att jag slipper röra mig i onödan. Vilka höstkänslor man får va? Kroppen blir tröttare och det blir mörkt tidigare. Men jag ska ju ha en ASBRA höst så jag vill helst att tiden ska gå ännu lite snabbare.














Hittade dessa bilder från inspelningarna. Så, dem är fortfarande gifta?! Carrie ska resa bort?! Nu kan vi bara gissa och spekulera och längta till MAJ 2010. Jag är en nörd, och det är jag stolt över.

Nu MÅSTE jag ställa mig vid spisen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är också en NÖRD! Jag och Lina köpte SATC boxen för 299 spänn idag på mediamarkt!!! Hösten är räddad... =) Kram på dig!!

2009-09-03 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0