softaste fredagen


Hej på er! Hur har er fredag varit?

Jag har haft en BRA dag. Jobbet gick bra och jag har träffat goa människor och precis fått en skön KRAM.



Jag startade dagen med apelsinjuice.

 


Efter en hel dags säljande mötte jag upp gulliga Jessie och vi käkade toast och babblade på Wayne´s.



Helt perfekt och toppen att unna sig mat ute en solig fredagskväll. (När vi kom hem fick Disa en lång skön promenad, hon var rätt trött på att sitta still men sötte sig perfekt som vanligt under tiden vi åt).


Vips så dök även fina Tess upp och höll oss sällskap. Hon hade precis stängt på jobbet (som ligger granne med Wayne´s uteservering). När vi ätit och pratat färdigt åkte vi till affären och köpte viktiga saker till helgen. (Läs typ: chips, godis, cola etc...)

Nu har jag tittat på nya "Kändisdjungeln"TV4. Fy fan vilket jävla program. Vart är kändisarna undrar jag? Är man kändis för att man har knullat med Björn Borg eller för att man skriver om kungafamiljen i tidningen? Och vad är kul med att äta larver och bada i lera? Katastrof. Hade det varit Zlatan som krälat i leran så kanske... Men Kenneth Andersson? Njae.

Babe var precis här och gav mig en kram. Och en "hej då puss". Imorrn är det nämligen bortamatch i Skellefteå så vi ses inte igen förren på söndag morgon. Då har han rest och spelat fotboll i ett dygn. Jag är inte så avundsjuk, men jag ska hålla tummarna. Heja Syrianska! 

Nu säger jag GOD NATT. Mera jobb imorrn, jag älskar att jobba helg (not).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0