söndag? måndag?


Hej på er!

Igår kväll låg jag nerbäddad under en filt i soffan med en chipsskål, min kille och vår pudel. Därför blidde det inget bloggande. Vi var tidigare på kvällen och tittade på en fotbollsmatch (och frös ihjäl) med några vänner. Efter det åt vi McDonalds och sedan blev det en given filmkväll. Vi såg "Män som hatar kvinnor" och jag fick lov att gömma mig under filten ett antal gånger. Jag har svårt att titta på otäcka saker. Men den var riktigt bra och jag blev positivt överraskad. En riktigt SKÖN söndag hade vi, bara massa slappande och inga måsten.

Idag har det också känts lite som söndag bara för att jag har varit ledig. Skönt att starta veckan med en soft dag.


Jag har hängt med Louise och William. Vi tog en promenad i solen och åt kebab.


Gullet åt stark sås som en riktigt karl och släckte törsten med cola. SÖTA killen!


Will har precis fyllt fyra år och är galet charmig. Han fick oss att skratta gott mer än en gång ikväll denna lilla entertainer.


Promenad hem igen... Disa och Will älskar att leka. Deras vildaste sidor lockas fram.


Will fotar oss på vägen hem. Några små fingrar i vägen, och lite suddigt. Men det är inte lätt att hålla en hund som drar samtidigt som man fotar. Annars är han en mästare på att ta kort.


Såhär kul kan man ha hemma hos familjen Holm.


Dem här två underhöll varandra medan jag och Louise åt chokladbollar och snackade om livet. Jag är så glad att jag har dig vännen! Och snart bor vi NÄRA varandra, jag längtar! Tack mina älsklingar för en bra dag!

Just nu ligger det massa ren tvätt överallt i lägenheten, så jag måste vika lite nu innan jag får plats i sängen och kan sova. SOV GOTT och hoppas att du haft en bra start på denna nya vecka!



Kommentarer
Postat av: Louise

jag saknar dig galet min vän<3

2009-09-18 @ 11:02:49
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0