sunday morning



Morgon promenad...


Vi gick förbi pappsen en sväng. Och i hans trappuppgång bor M LÅNGSTRUMP. Det ni!


Jag mös med Pernilla igår kväll. Kul att ses igen. Vi pratade om allt möjligt, åt nötter, choklad och tittade lite på filmen Stockholm Boogie på femman. Såhär mörkt blev bildbeviset... (Mobilkamera, that´s why).


På förmiddagen åkte Disa och jag till djuraffären och inhandlade en tratt. Lillen har fått eksem mellan trampdynorna och det läker endast om hon inte kommer åt att slicka på det (vilket hon helst gör hela tiden). Så nu blir det desinfektion, rengöring och tratt i ett par dagar. Hon tycker att det är lite sådär halvkul... Men hon behöver bara ha den på när jag inte kan ha full uppsikt över henne, annars slipper hon och så måste jag peta på henne och säga åt henne varje gång hon slickar. Tjat, tjat, tjat.


Om en stund är det dags för helgens fotbollsmatch. Syrianska - BK Forward på Parken. Hoppas verkligen att det slutar regna tills dess. Annars blir det många varma koftor...

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0