sussa sött bloggisar



Såhär såg jag ut imorse när jag städade. Imorrn är det slut på suddiga mobilbilder, jag ska komma ihåg att jag faktisk har en kamera, även om den inte fungerar så bra.



Nu längtar jag efter att gå och lägga mig, så det ska jag göra något åt. Jag sitter redan och tänker på nästa helg förresten haha. Jag är nämligen bjuden på inflyttningsfest. Det ska bli svinkul.



Det här MMS:et klickade jag iväg till min älskling ikväll haha. Han tyckte att jag var söt men såg lite väl arg ut. Det kan jag hålla med om, men det beror nog på förlusten haha, och på att jag hellre pussas in real life än över telefonen. Men den som väntar på något gott...

Hoppas att du njutit din söndagkväll, SOV GOTT!



Kommentarer
Postat av: Becca

Ja det ska bli galet kul :D längtar redan!

2009-09-07 @ 13:18:23
URL: http://www.eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0