tack för idag torsdag


Idag säger jag hej och hejdå i samma inlägg. Jobbet var stimulerande, och vi åt bullar. Sedan hann jag med att handla och hänga med syrran en stund.

 


Medan min darling var på fotbollsträning passade även jag och Disa på att ta oss en match. Hon dör för den här fotbollen och gör vad som helst för att få busa, busa, busa. Det var lite dåligt med luft i den så ibland bet hon tag i den och drog (trots att hon och bollen är ungefär lika stora), då var det jag som fick jaga henne. Ni ser ju hur hon helst flyger efter den när man sparkar.  


Efter dagens allt jobb och fotboll åt vi ris och köttfärsbiffar med tsatziki och fetaost. Gott. Sedan har vi kurat i soffan resten av kvällen och kikat lite MTV Video Music Awards repriser.

Nu är det mys och godnatt som gäller i detta hem. Imorrn är det FREDAG och start på helgen!

Skicka ett fint sms till någon du tycker om innan du somnar vettja... Och sedan, SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0