snoppar på tapeten


Så, då var jag hemma för idag. Jag är galet trött. Mycket ny information, men jag känner mig TAGGAD. Nu ska vi jobba hårt och ha ännu mer roligt på jobbet. Vi åt god pizza samtidigt som vi diskuterade framtiden inom företaget, vilket ju är den perfekta "mötes-kombinationen" enligt mig. Man borde alltid äta gott samtidigt som man pratar om viktiga saker, allt blir ju så mycket bättre och mycket mer logiskt då.


Slow som jag är så glömde jag ändå kameran idag. Men misströsta inte kära läsare, det finns suddiga mobilbilder. Här fick jag lära mig att göra slipsknut. Men det gick lite sådär...

Så istället studerade jag (som en idiot) Linas teknik en stund.

Vi hängde om lite idag, det blev fint tycker jag. Och här är förresten min nya dunjacka för vintern.


Självklart hann vi även med några bullar innan pizzan.


Mina cigaretter tog slut idag... Länge, länge tänkte jag att "jag köper inga nya". Men (och jag måste ju erkänna och tala sanning) dum som jag är så gjorde jag det ändå. På något sätt blir behovet större när jag inte har några. Det är faktiskt lättare för mig att lägga dom i bokhyllan och låta bli dom än att känna paniken över att inte ha ett paket hemma (hur sjukt det än låter för er som inte har ett beroende). nu ska jag försöka fokusera på att bara titta på paketet och veta att det finns där, se men inte röra.  

Det var den måndagen. Just nu kollar jag på ett program om penisar på trean. Tänk hur olika dom kan se ut, det är konstigt. Snoppar är ju egentligen sjukt fula om man tänker efter, det är ganska intressant faktiskt. Snoppar, snoppar i alla möjliga former och storlekar. Allt snack om att storleken inte spelar någon roll. Men där fnyser jag faktiskt, jag tror att ALLA tjejer har en åsikt angående storlek och faktiskt visst tycker att det spelar roll. Eller vad säger ni? Alla bryr sig om storleken men det ska man vara för fin för att erkänna?! Lite så tror jag att det ligger till. Nu ska dem visst förstora en snorre på tv:n. Måste rikta uppmärksamheten ditåt och se hur dem gör...

Hur kan ett inlägg som startar med möte på jobbet sedan sluta med snoppar? Jag tappade den röda tråden på vägen uppenbarligen. Anyways, sov gott och DU är unik!


Kommentarer
Postat av: Becca

Hahah du är rolig du, såklart spelar det roll. Jag tror att den som säger att det inte spelar roll är tillsammans med en kille som har modell mindre;).

2009-09-08 @ 00:31:04
Postat av: Lina

Haha va knäpp du är Hanna Edvall!



Du, är du släkt med Allan Edvall?



HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH!



PUSS!

2009-09-08 @ 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0