lördag kväll, inflyttningsfest



Söta Becca (värdinnan för kvällen) som precis flyttat till Västerås.


Systrarna Unnebäck.


Fyra brunetter.


Becca och A-C.


Gräsö is the shit.


Ni är så fina, tack för en härlig kväll!


Puss på goa Tessan!








Tessan ÄLSKAR singstar, och det förstår jag för hon är DUKTIG på att sjunga.


Kärleksparet Kaj och Tessan tävlade i en duett. Gissa vem som vann?


A-C var DJ och kollade lottorader. Vi höll tummarna för 156 miljoner, men det gick tyvärr inte vägen.


SÖT!


Jag blev ganska tvingad att sjunga. Jag hatar det och besparar helst folk min sångröst. Men vad gör man inte...


Jag tävlade mot Becca, och förlorade stort.


Sedan blev jag upprörd för att låten sög och jag var inte alls med på låtvalet haha.


Skål! (Haha, kolla Tessans något välfyllda vinglas).


Här ska jag och Becca cykla iväg. Hon var borta en LÅNG stund nere i källaren och släpade fram cykeln. Och när hon väl kom därifrån hade hon "skadat" handen haha. Det fick jag minsann höra både en och två gånger.


Det var mörkt OCH jävligt kallt. Men som dem tappra krigare vi är kom vi fram tillslut.


Efter krogen åt vi världens godaste nattmat, kebab. Becca var lite på det här humöret?!


Godnatt, dags att cykla hem och sova.

Tack mina vänner för ännu en rolig kväll!


Kommentarer
Postat av: Becca

hahahaha jag dör, man ska inte ta kort efter krogen :P fy.

2009-09-14 @ 09:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0