utmattad och loppisfynd


Mina fina fina läsare. Hur mår ni idag? Jag är utmattad. Vi har jobbat och jobbat och hängt om hela butiken. Jag är slut i både kropp och själ, men nu är det fint på jobbet.


Dagens skönhet får bli Eva Mendes som posat för Marie Claire på dessa bilder. Önskar att jag hade hennes "glow" idag, men en annan dag snart kanske...


Har du arbetat hårt och varit snäll mot männsikor idag? Isåfall kan du sova gott inatt.

I helgen var min mamma på loppis vid sin sommarstuga. Då hittade hon köksbord och fyra stolar till min och darlings nya lägenhet för en billig slant. Bra va? Jag som alltid velat ha lite loppisfynd hemma.

 

 


Galet bra, eller hur?! Jag tycker att det är jättesöta stolar och ett fint bord. Och tröttnar man så är det ju bara att byta ut det. Ska köpa fina "dynor" (egentligen är det mer som tunnare sitt-dynor i fårskinn) också till stolarna som jag sett ut.

Dagens bästa nyhet är att min hyresvärd har hittat en ny hyresgäst till mitt place som vill flytta in samma datum som jag flyttar ut. Alltså slipper vi en månad med dubbla hyror, jippie!

 

Nu måste jag ut på en höstpromenad för att få lite friskluft. Sedan ska jag sova en stund innan min man kommer hem från träningen, då ska vi äta falukorv och makaroner.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0