welcome september


Hello lovers!

Vilken jäkla sovmorgon vi tog idag. Så otroligt skönt, det var LÄNGESEDAN jag sov till tolv. Vi kom visserligen inte i säng före tre inatt så det behövdes. Vinet smakade lovely och vi satsade på romantiken och ville liksom inte att kvällen skulle ta slut. Tur att vi har ett helt liv på oss.


HOPE!


Idag är det första september. Bara fyra månader kvar av det här året, sjukt va?! Två månader kvar tills flyttlasset går. Jag är ganska ivrig, can you tell?


JUST NU: Pizzan från igår till lunch.

Jag ska diska lite här efter vårat partaj igår. Sedan måste jag underhålla pudeln lite innan hon börjar klättra på väggarna.

Enjoy din tisdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0