you raise me up


Ni vet hur jag sa att jag var trött och sur och hade en dålig dag? När jag kom hem möttes jag av en lapp där det stod FINA saker. Hur kunde du veta, min älskling, att jag behövde något sånt just precis idag, lite mer än någon annan dag? Jag antar att vi bara kompletterar varandra galet väl och känner på oss varandras humör och känslor. Själsfränder. Lappen innehöll bland annat orden för alltid skrivet med stora bokstäver. Tänk så glad man kan bli över en papperslapp fylld med känslor. Så fanns det något glatt och bra även denna dag. 

I LOVE you.


Efter jobbet startade ösregnet, så jag drog hem till mami och syster och läste lite i nya ELLE.


Hunden var allmänt galen.


Vi hann med lite bus innan det var dags att äta spaghetti och köttfärssås...


...som vi nästan fick slänga i oss för att Frida skulle hinna iväg till sin krokikurs. (Kroki är ett skapande som innebär att man målar av nakna männikskor. En person sitter alltså modell naken och så målar man av den. Jag höll på att dö när jag fick höra detta. Jag hade inte klarat att sitta och måla av någons pungkulor eller bröstvårtor utan att dö av skratt. Jag kanske är aslarvig (?) Men tänk dig själv... Skulle du kunna måla ett ollon på papper utan att fnissa? Nej, jag tänkte väl det. CAN`T WAIT tills jag får höra alla detaljer om hur det gick för henne sedan. Min lilla duktiga kreativa lillasyster).


Det enda kreativa jag åstakommit idag är att provsitta mina nya köksstolar. Och det var väl inte så jäkla kreativt egentligen... Men fina är dom!


Hur många av oss har inte fotats till ett skolfoto såhär? Haha, så jäkla fult.


Jag snodde med mig två passionsfrukter hem som jag ska äta snart. Jag kan behöva lite vitaminer. By the way, inga cigaretter för mig på fyra dagar nu. Jag är grym! Idag packade jag inte ens ner paketet i väskan när jag gick hemifrån. Fast jag kan ju villigt erkänna att jag är sugen, men jag ska klara detta.

Det blev ju en bra dag tillslut. Nu ska jag se klart Idol. Och jag ska faktiskt stänga av datorn, annars kommer jag aldrig i säng. Jag kan lätt bli fast här i timmar (no life?). Och inatt SKA jag sova gott och tillräckligt många timmar.

SOV GOTT
fina vän!


Kommentarer
Postat av: Becca

DUKTIGA du som inte rökt på fyra dagar, kämpa på!!!!

2009-09-16 @ 20:43:27
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0