fantastic friday




B-friend har dragit iväg på träningsläger så det blir ensamt här hemma i helgen. Jag som hatar att sova ensam. Vakt-pudeln bredvid mig i sängen it is. (Hon får aldrig sova i sängen när husse är hemma...) Jag hann i alla fall få en kram och en puss efter jobbet innan han åkte, välbehövligt. Sedan blev jag hastigt inbjuden på fläskfilé och pommes av pappa och brorsan. Vi hade jättetrevligt och nu är jag hemma igen. Solsidan snart och sedan väntar sängen. Jobb imorrn betyder mindre glamorös fredagkväll.

Skon är min nya jobb-sko. Eller ny och ny. Men bra att jobba i. Lagom klack och passar det mesta. I like Din Sko.

Din fredagkväll är nog lite glammigare än min skulle jag gissa, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0