glad påsk



Påskgodis på jobbet...


...och påskägg från mamma som innehåller, just det, godis. Jag tror inte att jag kommer att vara så väldigt godissugen efter den här helgen faktiskt.


Tidigare i veckan hade jag turen att norpa åt mig ännu en klänning från Garden Collection by HM. Det var en kompis som ångrade sig, och (lucky me) vi har samma storlek.


Vi äter inte påskmat här hemma så igår blev det något så festligt som...


...Ica´s fryspizza. Helt okej en solig fredag!


Idag efter jobbet hann jag och Disa med lite shopping. Jag fick nya träningsskor och hon suktade efter alla pipdjur i hela djuraffären. Men bara några tuggben fick följa med hem, det svämmar över totalt av leksaker i hennes korg i bokhyllan... Fortfarande långhårig och lurvig som ni ser. Frisören blev sjuk så klippningen i veckan blev inställd. Fick dock ett sms ikväll och vi har fått en ny tid redan imorrn, äntligen!

Ikväll åt vi en väldigt otraditionell påskmiddag hemma hos pappa, MUMS! Mys att hänga lite med family. Nu är jag ledig i två dagar, hääärligt! Hoppas att du NJUTER din påskhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0