snö????


Fan, jag trodde inte att det var sant imorse när jag vaknade och såg att det snöade... IGEN?! Vi fick fan för att vi trodde att det var vår helt enkelt... Igår var det tacos och mys på schemat här hemma efter en hektisk dag med massa flängande runt stan, sedan somnade vi typ vid elva tror jag, det är jobbigt att vara ledig (haha).


Idag startade Limpan dagen med en uppfriskande promenad (i snön, jävla skit), och sedan ett ben på det...



Jag valde frukost.



Dagen bjöd på en fotbollsmatch, 6-1 till hemmalaget, heja! Det var svinigt kallt att sitta på läktaren trots alla mina lager med kläder så nu hoppas vi på värme innan säsongen startar på riktigt. (Detta var för ett år sedan på en plan i Turkiet, det ser något skönare ut än dagens väder...)



Och jag befann mig här för precis ett år sedan. SÄLEN! Påsklov i Sälen är ju bara bäst.



Dagens viktigaste är ju i alla fall att världens bästa pappa fyller år idag!!!! GRATTIS på din dag!! Vi barn bjöd på middag och vi var alla nöjda med kvällens firande.



Grillspett, vi rullade hem...



Blek och blekare haha...


Nu ska jag ta en VARM dusch. Jag har fortfarande inte riktigt tinat efter fotbollen. Jobb igen imorrn och det känns riktigt kul, Lina är ju tillbaka från sin weekend i fjällen. Hoppas att NI alla haft riktigt sköna lediga dagar! Och glöm inte "Don´t let the perfect be the enemy of the good..."

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Blir så glad när jag ser syster frida och pappa anders båda fina i boomerang :)

2010-04-06 @ 08:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0