ett steg i rätt riktning...



Jag är nöjd! Nu kör vi såhär ett tag, lite kopparfärgat, tills håret pallar nästa blekning. Smärtsamt (det är fan inte skönt att slinga håret och få en "virknål" stucken i huvudet 200 ggr...) och galet dyrt men det får det vara värt för nu har jag har bestämt mig. Jag vill bli blond igen, kanske inte lika ljus som jag har varit men nåt liknande min egen hårfärg. Jag är FÖR trött på ljus ful utväxt som gör att man ser flintskallig ut. En lång process men det är inte omöjligt om man har tålamod. Jag skulle tippa på att jag når hårfärgen jag söker lagom till nästa vår eller sommar. Den som väntar på något gott...

Idag har jag varit ledig. Skönt! Men det har varit en hektisk dag ändå. Startade klockan 10 hos frisören. Sedan lunch hos mormor och morfar och sedan har jag handlat lite mat till kvällen och hunnit med ett besök på ÖB. Älskar att gå runt där och kolla in billiga hudkrämer och rengöringsmedel haha. Jag är sjuk, jag vet, men jag tror fan att jag skulle kunna spendera en hel dag på ÖB. Har varit hos veterinären också och köpt nytt foder åt pudeln. Hon ska få annan mat som är bättre för maggen i fortsättningen. Jag har hunnit mycket alltså! Nu ska jag vänta tills b-friend kommer hem från jobb och träning och då ska vi ha tacos-mys. Sedan säääängen! Hör ni det, säääängen! Jobb hela helgen. Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Liv och Tiago

Fint det blev tycker vi ;) nästa gång du är ledig drar vi till Sthlm, eller vad säger du? :) puss

2010-08-28 @ 02:04:22
Postat av: Mamma Louise

bästa ideen liv:)

skit snyggt vännen:)

puss

2010-08-28 @ 09:49:06
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin hårfärg! Vilken frisör går du till?

2010-08-28 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0