grattis min älskling...


...och resten av truppen till 3 sköna (oväntade?) poäng idag. Hammarby fick se sig besegrade på hemmaplan (med 1-0) och alla röd/gula kan sova gott inatt. Jag kan ju säga att vi körde världens bästa uppladdning här igår kväll, och b-friend höll alltså nollan på det. Jag tror att vi får göra det till en vana...




Ett anfall... som resulterade i ett mål. (Från förra helgens hemmamatch).

Ikväll hade jag planerat en tjejkväll med vin och pizza här hemma, som i sista sekund blev inställd pga sjukdom. Svinkul, i know. Så nu sitter jag här utan vare sig tjejer eller sambo och kliar mig i huvudet. Sova tidigt? Styra upp något annat? Hälsa på mamma? Njuta av tystnaden? Jag vet inte jag, ska tänka...

Eller nej, nu ringde telefonen, så nu vet jag. Mamsen kommer hit med hamburgare från McDonalds, sweet........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0