min helg


Idag känns det som söndag eftersom jag har varit ledig idag men istället jobbat hela helgen. Ganska skönt att det är tisdag imorrn när jag vaknar. Ganska oskönt att jag ska vara på jobbet klockan åtta för ett möte. Idag har jag lunchat med Louise, det blev bakad potatis vid vårat köksbord. Sedan har jag fått lite små-pyssel gjort och nu sitter jag och längtar efter b-friend som jobbar kväll.


I lördags efter jobbet var jag på fantastiska Rebeccas första vernissage där hon ställde ut sina tavlor. Bruden har talang och jag är IMPONERAD! Bra jobbat vännen! Hmm, ibland funderar jag över vad jag har för talang? Ingen? Någon som har förslag? Kvinnan som kunde tala med hundar? Haha...


Resten av dem superfina tavlorna. Mitten är ett porträtt av Beccas kille och det är helt SJUKT likt...


Sedan fikade jag med brorsan och vinkade hej då. För nu har han flyttat till Lund och ska stimulera sina hjärnceller i skolan igen. Lycka till älskling!

Igår efter jobbet åkte jag direkt till Williams 5-årskalas och åt gott fika med trevligt sällskap! Tänk, 5 år?! Herregud det känns som igår då jag träffade honom för första gången och han var en liten bebbe. Av oss fick han en "pistol" som blåste massa såpbubblor och den gjorde succé!

Nu dusch och sedan natta! Sussa gott!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack sötnos för fina skrivna ord! Du är ju en skrivare, japp där har du din tlang, tycker att du ska skriva ner lite rader och kanske lite fler så att det bildar en bok så småningom! Har haft en minst sagt intrycksfull kväll! ringer om det senare, nu ska jag däcka i sängen! Puss

2010-08-30 @ 23:01:50
Postat av: Mamma Louise

men gud rebecca jag döör vilken talang, jag vill köpa en tavla. är helt shockad, vill typ köpa den första typ nu!

haha puss på er

2010-08-31 @ 15:05:15
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0