about time...


...heter låten jag lyssnar på OCH det är väl på tiden att ni får se bilderna från den fantastiska lördagkvällen jag hade förra helgen. JÄVLAR vilken kväll, det är allt som behöver sägas. Jag är lite depp idag för att vi inte gör om det redan ikväll...


Hannah banana and the BIRTHDAYGIRL! YAY!



Och gulliga Therese hade också fyllt år så hon var den andra mittpunkten på kalaset. Vi slog två flugor i en smäll!



Soffe och Terre fixade fördrinkar. Mums!


Sonenta och Louise taggade till tusen!


Här har vi bara börjat...


Big smiles for the camera...


Bästa brudarna försöker sig på den perfekta bilden haha... Jag tycker att dem lyckas jävligt bra!


Sedan gick vi till Limone och åt GOD mat och hade det hur trevligt som helst.


Soffe flirtar lite haha...


Fina Louise gömmer sig bakom förrätten.


Senare, Tabazco för hela slanten.


Jag och supersöta Sonny!


Vilken drink i ordningen? Don´t know...


Innan vi gick vidare till krogen så ramlade vi in i Pernilla,
KUL!

Jag hade verkligen en skitbra kväll, det hade vi alla. Jag skrattade typ konstant i åtta timmar. Bästa kvällen på länge! TACK för det brudar!




Kommentarer
Postat av: Lou

Haha vilka roliga bilder gumman!! Va verkligen en LYCKAD kväll!! Gör vi om snart.. typ, när jag fått lite mer färg... hahaha.. love u.. pusss

2010-02-13 @ 20:43:17
Postat av: sonenta

Haha! WOW vilka fina bilder =) Riktigt kul kväll tack massor för det, puss!

2010-02-15 @ 07:49:14
URL: http://soisarma.wordpress.com
Postat av: Linda

Ahh vad roligt Ni sag ut att ha det:)

2010-02-15 @ 15:49:51
URL: http://cathclinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0