MÅNDAGS-FROSSA!!!!


Och då menar jag inte frossa som att frossa i gott godis eller favvomaten, utan temperaturen utanför fönstret. Ja, ni hajar...


- 20 grader startade vi på i förmiddags...



...då får man frost i skägget och vill helst inte gå ut alls.

Jag hade sovmorgon halva dagen men vaknade ändå tidigt när darling gick iväg till jobbet. Så morgonen blev låång och tillslut satt jag mest och väntade på att det skulle bli dags att åka till mitt eget jobb.


I väntan på bussen stod jag i solen och njöt (bäst att passa på att verkligen njuta den lilla korta stunden, vi har inte ens ett fönster på jobbet, så dagsljus ser vi inte mycket av i vintertider. Ganska shitty!). Samtidigt pratade jag med en god
vän i telefonen och sedan dess har jag haft en ännu mer lovely måndag än vad den var från början!

Ikväll har vi ätit macaroner i detta hus och lite Ballerinakakor till efterrätt, festligt (haha)! Vi såg "familjen Annorlunda" på fyran och suckade över deras val att skaffa tio barn... (Hur hinner/orkar man?!) Nu har min babe redan gått och lagt sig så jag ska krypa ner jag med...

GOD NATT mina fina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0