my new baby




Jag har köpt det bästa en basgarderob behöver innehålla. En ny svart kavaj. (Behövde en lite mer basic som denna då min andra är lite mindre basic i kort modell och med volang). Och det är inte vilken kavaj som helst, den är FAB. Ljust tyg inuti, smalrandigt tyg i ärmarna (som går utmärkt att vika upp), dubbla fickor på ena sidan fram, lagom vadderade axlar, perfekt passform, lite kortare baktill och snyggt snedskuren framtill. I could go on and on... Allt jag hört om denna skapelse innan jag slog till är BRA saker och den har dessutom blivit jämförd med märken som Acne och Whyred och ändå fått högsta betyg. Jag beställde den på vinst eller förlust och jag är mer än nöjd. Bästa kavajen jag någonsin provat faktsikt... Och det är nu mina vänner, som ni ska få höra det mest fantastiska i historien. Den kostar 499 kronor och kommer från Lindex (som på senaste tiden verkligen ryckt upp sig)! Det blir ju inte så mycket bättre som ni förstår, heja Lindex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0