mysig ledig fredag


Jag har inte gjort mycket nytta idag. SKÖNT att bara vara... Jag tänker inte göra någon nytta ikväll heller, bara ligga på soffan och ladda inför en helg fylld av jobb och en efterlängtad tjejkväll/fest/födelsedagsfirande imorrn kväll. Can´t wait...


Jag gav mig ut en sväng i snön i alla fall...



...och mötte upp goa Pernilla som var på väg hem för dagen. Så vi hängde på henne hem och blev bjudna på eftermiddagsfika. MYSIGT! Nu är vi hemma igen och nu startar slapparkvällen...

Vad har ni gjort idag? Hoppas att din fredag varit bra och att du har en rolig helg framför dig. Enjoy life!




Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

gå in här o läs längst ner.. http://e2.relationbrand.com/tidningskungen/_nyhetsbrev-Alla_under_50_TK/mail.asp?mKey=449353&cKey=34651&[email protected]



puss

2010-02-05 @ 21:38:32
Postat av: Lou

Kul att NÅN är brun iallafall i detta land.. haha.. Kul det ska bli imorn gumman=) Ringer imonr, sovgott!! PUSSS

2010-02-05 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0