shopping på en torsdag...


Åh vilken härlig dag jag har haft. Det är skönt att shoppa på torsdagseftermiddagar. Då är det inte så många andra som är ute och spenderar pengar har jag märkt idag...


Jag köpte en tavla som jag redan älskar... Den passar oss perfekt, vi behöver FÄRG i vårat beige/vita sovrum. Den var på utförsäljning så jag betalade blyga fyrtio kronor, helt okej...


VILL HA! Men var är den tillhörande villan med massa rum så att jag får plats med den? Platsbrist hemma hos oss redan (är man aldrig nöjd? vill man alltid bo större?) så denna får flytta hem till någon annan lycklig själ.


Ljusstake to die for... Modell större. Jag tror att jag måste tillbaka imorrn och handla hem denna... Men min darling/sambo höll inte med mig (tyvärr) så vi får väl se hur det blir, jag måste övertala lite till tror jag. Vad tycker ni? Hiss eller diss? Värd att fightas för? Jag bara ser framför mig hur snyggt den här pryder vår balkong alla härliga sommarkvällar som snart är här...


Sedan unnade jag mig själv min favoritsallad från mitt favvofik ikväll...


Och tammefan, jag åt upp allt! Imorse låg jag i solariet. Och jag glömde min niveakräm med solskyddsfaktor så det får jag betala för nu. Jag liknar mer en tomat än en solkysst babe, dumt av mig.


Sjuklingen gick och la sig tidigt ikväll. Smart drag om man vill läka ihop snabbt, sova mycket och ligga still. Hon har ju rätt bra med plats i sängen om man säger så (haha).


"Men gå då, jag försöker vila här, ser ni inte det.."

Nu är det dags för mig att borsta tänderna... (Tiden springer iväg när man sitter framför datorn). Sedan ska jag göra pudeln sällskap i sängen. SOV GOTT alla fina, vi hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0