SNÖYRA


GOOD MORNING (?!)

Japp, här säger vi god morgon klockan 14 efter lååång sovmorgon och en lååång frukost. Lovely! Lediga, lata helger är det bästa jag vet...

Tacos, soffmys och ishockey på tv igår kväll. Perfekt fredag (minus hockeyn då... jag hade hellre sett let´s dance, men vad gör man med en sportgalen i huset?). Dagens fotbollsmatch blev inställd pga snökaoset så vi kunde ligga kvar i sängen hur länge vi ville imorse.


Sedan gick Disa och jag ut på en promenad som blev väldigt kort. Vi höll på att blåsa bort och frysa ihjäl samtidigt...



Minst sagt så stormar det på balkongen. Våren känns LÅNGT borta idag...



Jag pysslar lite härhemma... Ramar in bilder och flyttar runt grejer. Jag blir aldrig riktigt nöjd så jag får nog fortsätta hela helgen haha. Ska strax åka till IKEA och handla lite fler ramar. (GAMMAL bild på oss, vi var 19 år (jag var fortfarande blond!) och jag tror att kortet är taget dagen efter att vi tog studenten. Alltså 11 juni 2005. Det är kul med minnen...)


I veckan köpte vi nya kuddar till soffan och sängen. Indiska har fina kuddar tycker jag och denna gången blev det en i turkost och guld till soffan. Dom i sängen får ni sen, måste bädda först ;)

TREVLIG LÖRDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0