VALENTINES DAY


Hej fina du!

Vilket perfekt väder vi haft här idag, jag fick vårkänslor, solen var ju VARM. Härligt! Här hemma har vi firat alla hjärtans dag med kebabpizza och soffmys på eftermiddagen. En sån där skön "göra-ingenting-söndag".


LOVELY day...


Vi tog en söndagspromenad på två timmar med solen i ögonen och tankade energi!


Nu ska jag snart krypa ner i soffan igen med dessa... Lyx! (Jag fick dem redan i fredags på jobbet med ett jättegulligt kort till. TACK Lina, världens bästa!)

Hoppas att ni haft en jättebra dag och att ni slösat med kärlek till era nära. Det enda som växer när man slösar med det är ju kärleken, så spara inte!



Lite lördag då...


Igår var jag på Åsby med pappa och syrran. Då hittade vi den här roliga skylten... Den kanske skulle vara något att sätta på ytterdörren haha...



Sedan fikade vi och hade såhär kul!



Morotskaka och festis...



Och vi hade myskväll här senare. Här är Pernilla och Disa precis på väg ut på kvällspromenad. Sedan somnade jag gott kan jag säga, efter massa friskluft.

Nu säger jag tack och god natt för idag. Kom just att tänka på att Disa blev vår familjemedlem exakt idag för två år sedan... Tiden går fort. Vi hämtade hem henne på alla hjärtans dag 2008 och det är den bästa alla hjärtans dag presenten jag någonsin fått ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0