birthdayparty


På torsdag fyller yngsta Edvall hela 19 år. Så i söndags var det födelsedagskalas på Johanneshöjden...


Jag och the birthday-girl. Vi var bakis och skakis båda två efter lördagens äventyr. Jag varken borstade håret eller bytte tröja haha...



Frida fick en Berlin-guide. Hon ska nämligen på partyresa till Berlin i vår.



Pudeln hade det soft som vanligt... Hon lever det goda livet, minst sagt.



Lilla söta kusin-Anna kom och åt kladdkaka.



Pensionärerna och brorsan.



Innan vi gick fick Frida krossa sitt pepparkakshus (haha).



Tack och godnatt. Lite tv nu sedan ska jag äntligen gå och lägga mig (rivstarten på veckan har gjort mig galet utmattad)... Puss på er fina!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0