december


Nyårsdagen... Jag är så galet seg idag. Och många av er med skulle jag tippa på. Mannen i huset har fortfarande inte rest sig upp för dagen haha. Helt sjukt, jag ska locka upp honom med hemmagjorda hamburgare och pommes frites snart tror jag.

Under december har det inte blivit mycket tid för datorn som ni har märkt. Jag har jobbat massor, och däckat på soffan på kvällarna. Men vi har hunnit med mycket kul också...


...Bla frostiga skogspromenader...



...som Disa ÄLSKAR.



Sedan kom det ju massa snö (härligt med en vit jul), så då blev det snöiga promenader istället.


En härlig weekend i Stockholm var vi iväg på över Luciahelgen. God mat, vin, bio, mys...


...och ett jättefint hotellrum! Superskönt att komma iväg en helg och bara vara, det behövde vi! Helt underbart, vi hade så kul!


Min lillasyster och kusin blev barn på nytt och bakade ett pepparkakshus, slutresulatet ser ni här...


Baby och jag släpade hem en julgran som blev såhär fin!


Och ännu mysigare blev det på kvällarna!


Vår julduk kommer från Gambia och har rest långt för att hamna på vårat köksbord, TACK svärmor!


På jobbet har vi ätit saffransbullar och skumtomtar...


...och haft julklappsbyte! Här är mitt bidrag.


Disa med sin alldeles nya julhund för i år. Ska vi busa?


På annandagen åt jag lunch med den här skönheten och hennes
snygga mamma. Tack för det mina darlings!

Nu tycker jag att det känns skönt att julen är över för i år och att vi går mot ljusare tider. Längtar inte ni efter våren? Igår slängde jag ut granen och idag fick jag nog och städade bort resten av pyntet. Det är ju så mysigt att ha framme i december men nu när det är ny månad och nytt år så tröttnar man ju så snabbt. Nej, nu åker jullådan ner i källaren för i år...

Puss på er, unna er lite chips och dip ikväll... Det ska jag göra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen tillbaka! =)

2010-01-01 @ 23:39:55
Postat av: luckeboi

Vilken är din favoritserie? :)

2010-01-02 @ 00:25:01
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0