girls-party...


...och så en ensam kille från Australien.


Tessan med sin stora kärlek Pete som hon hittat på andra sidan jordklotet. Snart flyttar hon ifrån oss för att ägna sig åt Pete och plugg. Sorgligt... Men vi får väl helt enkelt pallra oss dit för att hälsa på.












En aussie som gillar att fota sig själv haha... I brist på annat på en tjejfest? Det var i alla fall väldigt kul att hinna träffa Tessans älskling och han fick bara bra betyg. Jag tror nog att han hade lika kul som vi, särskilt åt svenskarnas engelska-skills haha.






Zeb! The crazy cat som var överallt hela kvällen, högt som lågt.




Sedan tyckte Teso att hon och Pete skulle tävla i Singstar. So far, so good. Hon försökte få honom att hänga med på "Svenska schlagerhits" (Väldigt intelligent, tror ni att han kunde många av låtarna?).



Så Pernilla fick offra sig och göra en insats...



...och när Becca hoppade in så vågade dem nästan ta i från tårna.


















Skål!



Skynda, skynda, bussen går haha...


Jag hade en JÄTTE-TREVLIG kväll! Tack tjejer, och Pete! Träffade på min kära man på krogen så vi tog bussen hem strax innan två och sedan åt vi världens godaste kebab innan vi somnade. Riktigt bra lördagkväll! Hoppas att ni har njutit av helgen också och är redo för en ny vecka med jobb/skola imorrn! Ha en skön söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

Vad många härliga bilder gumman! nu vart jag nästan sugen på vin och mys idag med trots gårdagens rejäla huvudvärk. Kom just innaför dörren och har bara hunnit käka lite asgod kladdkaka som mams gjort. Åh de är så mörkt ute, skit, jag vill gå promenad med dig ju ! puss

2010-01-18 @ 16:52:40
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0