goodmorning tuesday


Den här veckan känns så lååång, hur är det bara tisdag? Jag är ensam på jobbet också för att Lina är Sthlm på möte dessa dagar... Halvkul. Längtar ihjäl mig till ledig helg.


Reminder...


På morgonen har jag hunnit fundera över mycket, bland annat att det är fint med liljekonvaljer på bröllop. Visst?!


Jag ville absolut inte gå upp när klockan ringde tidigt imorse och allt var iskallt förutom sängen. (Det är hemskt att gå upp när det fortfarande är mörkt ute, jag vänjer mig aldrig. Sommar nu, tack!) Jag pussade min man hej då och god morgon samtidigt men han var medvetslös, grymtade lite och sov vidare och då var det ju ännu jobbigare att vakna och ge sig ut i kylan. Jag ville bara stanna i hans famn och somna om... Vi ska köpa ny säng snart förresten. Jippie! Undrar hur länge jag har tjatat om det haha, men nu börjar han med så smått inse att det är nödvändigt. Jag vill verkligen fixa färdigt i sovrummet så att det slutar att eka och vi kan trivas därinne, och nu har jag det inom räckhåll...


Ha en HAPPY, vintrig tisdag... Snart är det vår och ljusare och varmare...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar blomma. Den passar jättebra när man ska gifta sig.

Någon som friat...

2010-01-13 @ 22:01:49
Postat av: Anonym

Kram Jenny

2010-01-13 @ 22:03:02
Postat av: Anonym

Kram Jenny

2010-01-13 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0