julafton 2009



Kusin och Sis har precis druckit glögg...


Anna och jag!


Dem här två hade fullt upp med att hinna fota och få igång kameran haha...


Alla söta kusinerna samlade på rad.


Tomten kom i år också... Disa var livrädd och gav honom en utskällning. Så här håller vi på och bekantar oss för att få tyst i stugan.


Dem yngre var väääldigt förväntansfulla haha...



Pappa Anders fick paket...



...och mormor hade också varit snäll.



Undrar om pensionärerna fick med sig några fina bilder hem?



Disa-fisa gömde sig bakom min mammas ben och tog med sig alla sina paket dit under. För att vara på den säkra sidan, hon tyckte att han i röda kläder såg väldigt äcklig ut.



Snygga Frida och mindre snygga Tomten...


Jag fick ett stort paket. Morfar tyckte att granen i bakgrunden såg ut som om den kom från Tjernobyl (den hade typ fem grenar)... Jag är beredd att hålla med. Min var MYCKET snyggare!


På kvällen blev vi trötta efter all mat och alla paket. Jag och Fia en stund innan vi började spela Buzz.



Nu är glada julen slut. Här sitter vi och väntar på bättre tider eller nåt.

Vi hade en trevlig julafton. Men jag har aldrig varit något speciellt stort fan av julen så jag tycker att det är skönt att det är ett helt år kvar innan det är dags nästa gång... Hur var er jul? Helt FAB hoppas jag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0