myskväll




Myskväll med dem här stjärnorna ikväll. Väldigt välbehövligt. Både jag och Disa älskar att hälsa på hemma hos Louise och William. Snart kan vi ses här ute och käka igen... (Om bara snön smälter nångång). TACK för ikväll hotties!

Annars en sjukt tuff torsdag på jobbet. Jag är slut som artist, det känns lite som om jag blivit överkörd av en lastbil, eller snöplog kanske... Ska krypa ner i sängen strax. Väntar bara på att någon ska komma hem från (extra lång) fotbollsträning och möte så att jag kan få en godnatt-puss. Och jag får nog svårt att somna utan en kram ikväll...

Imorrn : FREDAG!


Kommentarer
Postat av: lollo

puss o kram från oss

2010-01-29 @ 11:27:59
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Lou

Jag diggar min min på kortet... haha...

tack själv för en mysig kväll!!

Nästa helg blir nice!!!

PUSSS

2010-01-29 @ 13:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0