sleeping beauty


...Inatt ska jag sova som aldrig förr. Ostört så in i helvete. Äntligen, äntligen består vårat sovrum av (nästan) bara en jättestor säng. Ikväll har jag blivit tvungen att kika in där varje gång jag gått förbi, bara för att få titta lite på den stoora sängen som jag bäddat som en gräddbakelse med massa täcken och kuddar. Lovely, jag måste gå och lägga mig snart.

Förutom att shoppa säng så har vi shoppat mat. Det var inte lika roligt (väntat). Och så har vi fikat blåbärspaj (som jag bakat, bra hanna!) och jag har hunnit med att sola en kvart. Produktiv måndag.


Min nya craving/favvorätt är sushi. Såhär gott blev jag bjuden på i torsdags hemma hos mamma/sis. Yummie!

Nu måste jag testa sängen...

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh äntligen ny säng, LOVELY!!! O sushi äter du oxå , va bra då vet jag vart du o jag ska börja luncha nånstans =) PUSS

2010-01-26 @ 09:54:19
Postat av: Lou

haha kanske ska skriva mitt namn oxå..

2010-01-26 @ 09:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0