svensson-onsdag


Här sitter jag med färg i håret och bara väääntar på att få gå och lägga mig... Hur fan blev klockan såhär sent? Samma visa varje kväll, önskar att jag någon gång lyckas somna före klockan tio. Tänk hur pigg jag skulle känna mig när jag vaknade då. I den nya sängen kanske...


Stackars lillis blev såhär frostad imorse på vår tidiga morgonpromenad. Det var alldeles dimmigt och det var nära att vi frös till is båda två... Brr, vi skyndade oss in i värmen innan jag sedan skyndade vidare till jobbet.


Budget-lunch skulle man väl kunna kalla dagens matlåda haha... Men broccoli ger muskler! Och januari är en galet fattig månad... Någon mer som räknar ner dagarna till nästa lön?

Nehe, bäst jag hoppar in i duschen innan jag blir svarthårig. Sov gott vänner!


Kommentarer
Postat av: Leiden

räknar snart sekunder tills lönen kommer in otroligt fattig och tråkig månad. För att inte spendera några pengar försöker jag håller till på gymmet istället för på stan..

2010-01-17 @ 14:59:07
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0