tjejmiddag



Kom alldeles precis hem från en supertrevlig kväll. Jag och mina bästa tjejer har varit ute och käkat. Jävlar vad jag saknar att vi inte alla bor på samma ställe... Vi har garvat hela kvällen och snackat om allt mellan himmel och jord. Precis som det ska vara. Jag älskar er alla tre galningar.



Undrar var vi ses igen allihopa nästa gång? Australien? Stockholm? (Då får vi nog lukta på en bebis också, för då har Lollo´s andra lilla tittat ut, jag längtar). Vi är ju alla ganska utspridda. Tur att bästa vänner inte försvinner bara för att det bildas avstånd emellan... TACK älsklingar för bästa kvällen på länge!




Just nu sitter jag och tittar på "Hope for Haiti"-galan live från Los Angeles och London. Alla stora stjärnor är med och visar sitt deltagande. Beyoncé sjöng nyss "Halo" så att jag började gråta och nu sjunger Madonna "Like a prayer". Usch, det som har hänt är så fruktansvärt så jag vill inte ens tänka på det. Vi sitter och garvar på en restaurang hela kvällen medan folk kämpar för sina liv och förlorar familjemedlemmar. Imorrn är det jag som skänker pengar... Tänk om man kunde göra mer. Ta ALDRIG någon för givet. Krama dina nära varje dag och tala om hur mycket dem betyder! Livet är skört, och alltför ofta glömmer man bort att vara tacksam.




Hoppas att du njuter din lördagkväll och umgås med folk du älskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0