vitaminboost



Tummen upp och maxpoäng för denna smootie! I julklapp fick jag en stavmixer som jag testade för första gången idag, och det blev mums. (Perfekt efterrätt efter vår tacosmiddag denna söndag). Frysta hallon/blåbär, en mandarin, kiwi, naturell youghurt och lite apelsinjuice. SÅ GOTT! Nu har vi en hel tillbringare i kylen och jag ska börja dricka sådana här vitaminbomber OFTA! Tänk så pigg jag ska bli...


Just nu ligger vi i soffan...


...den minsta har det skönast. Myser med pudelkompisen...


...och slumrar emellanåt.


Men det är viktigt med korta vakna stunder också för att hänga med i filmen på TVn.

Nu ska vi ut på en gnistrande och iskall sista kvällspromenad. Sedan en varm dusch och sängen... God natt!


Kommentarer
Postat av: teso

mums! en sån där drink skulle teso behöva :) en date snart skulle sitta på sin plats. PUSS

2010-01-04 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0