weekend-fun



I fredags (och lördags) fick Disa också jobba. För det fanns ingen husse hemma som kunde hålla henne sällskap. Hon var lite bitter en stund men så fick vi finbesök i personalrummet och då blev det livat.


Igår solade jag och Tess solarium, sedan bunkrade vi upp med godsaker och parkerade oss i soffan här hemma.


Så jävla sliten haha... Men i alla fall. Efter lovely sushi såg vi "LA Gigolo" med Ashton Kutcher, vi var skeptiska i början men den överraskade oss lite.


Sedan kollade vi på töntiga You Tube-klipp och skrattade så att vi grät tills klockan var tolv. Då var vi så mätta efter allt att vi knappt kunde gå. Jag kan säga att jag somnade jävligt gott sedan efter en lång dag.

Idag, tråksöndag. Men jag har hälsat på hos lite familj för att ha något att göra. Nu ska jag vika tvätt, sedan ta en varm dusch med hårinpackning och sedan sängen, tidig morgon imorrn. NATTA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0