det blir en dag på stranden


Nej, det blir det inte. För den här veckan har ju solen bestämt sig för att gå och gömma sig. Jag som tyckte att jag började bli så brun och då lagom kom molnen. Snopet, nu tvättar jag av mig brännan varje gång jag duschar och på måndag börjar jobbet igen. Slut på semestern och slut på spontana rosé- och grillkvällar. Hade jag fått önska något mer av denna semester hade det varit sol hela den här veckan också... Nu är det bara att gilla läget och tänka tillbaka på alla bad-dagar jag faktiskt fick. Har jag tur så kanske, kanske vill sommaren bjussa på lite fler soldagar just precis dem dagar jag är ledig framöver.

Förra fredagen sken solen från en klarblå himmel och jag och Disa gav oss ut på sjön...





 

 

...det var världens bästa Becca som tog oss med på äventyr och vi badade både från båten, klippor och en (så kallad) strand (där jag hade stora problem med att gå på botten som mest bestod av massa stora stenblock. Becca kryssade vant mellan stenblocken och dök som en delfin, jag klunsade efter och undrade vad fan jag hade gett mig in på. Men tillslut blev jag också blöt och svalkad). Vi blev jagade av bromsar också, bromsar stora som småfåglar ungefär. Vi hade med oss picknick som vi åt på en klippa och under eftermiddagen konstaterade vi att livet är FAB.

En sjukt bra dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅH gud vad härligt det var den dagen, bästa när du skulle "våga" dig ut i vattnet, själv fick man ju beröm för allt man gjorde, känndes väldig bra haha:) Puss <3

2010-07-25 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0