på semestern kan man...


...göra av med pengar! Det har vi gjort!


ÄNTLIGEN en ny TV. 50 tum och en helt ny värld öppnade sig i vardagsrummet. Den bästa investeringen vi gjort på länge haha. Nu behöver vi bara en ny TV-möbel att ha längs väggen också. Den gamla ser plötsligt så fjuttig ut...

Idag har jag en söndag fylld av perfekt uppladdning inför jobbveckan som startar imorrn. Vi gör just ingenting. SKÖNT! Min sista semesterdag vill jag göra just det, ingenting! Lite storhandling, lite fotbollsträning och en godispåse. B-friend tar en siesta just nu och jag ska krypa ner nu en stund jag med tror jag... Ikväll blir det kyckling och kanske en film på vår nya TV. Life´s good!  

Kommentarer
Postat av: Lou

sunes sommar haha

2010-07-25 @ 20:36:10
Postat av: Pilla

Fin TV och bästaste filmen har ni på också! Å, rallybilar! Får man smaka? Neeeeeeej!!!! Tack.

2010-07-26 @ 02:00:47
Postat av: terese

hahahahaha pillan jag var precis påväg att skriva samma sak.

2010-07-27 @ 07:54:37
URL: http://thetesch.blogg.se/
Postat av: mamma louise

haha

2010-07-27 @ 12:42:45
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0