semestertider




Vi njuuuter av varma semesterdagar. Det har blivit mycket sol, bad, mys, god mat och rosé. Såhär skulle man ha det alltid... Sommar, sol och ledigt året runt.

(Ni är många som har efterlyst mig nu när jag haft bloggen på vila en stund. Så nu kommer jag att fortsätta blogga för er, mina vänner, som har spridit ut sig över världen. Men jag kommer bara att skriva när jag tycker att det känns roligt, hur ofta eller hur sällan det blir vet jag inte. Jag har ingen lust att känna mig stressad för att jag inte uppdaterar flera ggr om dagen så nu kör vi utan stress och press. Bara för att det är kul och när det känns kul! Den bloggstressen har varit anledningen till att jag inte varit här på ett par veckor, men inget mer sånt alltså. Nu Tess, kan vi hålla koll på varandra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0