jag är rörd


Herregud, jag har aldrig varit förtjust i kungafamiljen och tycker mest att spektaklet är larvigt och överdrivet... MEN, var det någon som inte grät ikväll när Daniel höll sitt tal till sin nyblivna fru Viktoria? Jag tror inte det. Jag grät så att tårarna sprutade. VILKET TAL! Kärleken är vacker, och det råder knappast någon tvivel om att dessa två är kära.

Nu ska jag titta klart på den här sändningen (just nu äter dom tårta, jag väntar på artisterna). Sedan ska jag krypa ner och vänta på min man som just nu är på vägen hem från Norrbotten och fotbollsmatch. (Vi pratar inte om resultatet, vad hände med den sköna poängplockningen?) Jag vaknar nog av att han smyger in tidigt imorrn bitti skulle jag tro. Då ska han få en tröst-puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0