barca & brownies



Jag glider runt i mina asheta marinblå raggsockor som mormor har stickat. Barcelona matchen går på full volym här hemma, vi måste ju se hur det går för Zlatan, Keita och dem andra. Nu är ju inte jag den av oss som är mest intresserad, men jag är ändå så invaggad i fotbollens värld att jag faktiskt gillar att spendera en söndagkväll framför en fotbollsmatch.


Pudelflickan hälsar att hon mår bra...


...och att pälsen växer som den ska. Idag har hon kammat sig (duktig hund). Vädret är inte det roligaste just nu för en långhårig pudel. Det blir mycket duschande, borstande och torkande. Både hund, matte och husse tycker att det är drygt och golven måste dammsugas OFTA. Vi vill ha torra cykelbanor och gräsmattor NU!


Jag bakade ju idag (lätt som en plätt)...


...och det blev väldigt gott. Jag är sjukt mätt nu. (Däremot misslyckades jag med kvällens spaghetti. Hur fan kan man misslyckas med spaghetti?? Jag fick lov att koka ny haha den gick inte att äta. Jag vet ej vad som hände...)


Don´t forget to love... Jag blir påmind om det varje dag och just nu känner jag mig så jäkla lycklig. Jag har det så bra och jag är oerhört tacksam för allt jag har. Man ska aldrig ta något eller någon förgivet.

Nu har visst Messi gjort TRE mål så nu ska jag krypa upp i den varma famnen i soffan och se slutet av matchen. "-Messi show" ropar han här ifrån vardagsrummet haha.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0