glorious friday


Igår var det ju fredag mina kära. Det missade ni väl inte?! Fredagar är ju heliga (lite mindre heliga när man jobbar helg, but still, heliga). Jag kan inte annat än konstatera att jag hade en FABOLOUS fredag! Kolla själva...



Iskall cola till eftermiddagsfikat på jobbet...



...OCH en semla. (Sista för i år...)



Lina planerade sommar-schema och var på sitt allra soligaste humör hela dagen (såklart, det är hon alltid den underbara människan).



Finally home. Och då blev det TACOS till middag. Galet gott!


Och efterrätten... (Jag sa väl fantastisk fredag?)

Och idag är det lördag. Och det är ju inte så illa det heller...



Kommentarer
Postat av: Lina

PUSS PÅ DIG!!!!

2010-03-21 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0