hej alla mina älsklingar


Hoppas att ni haft en toppenvecka! Jag har faktiskt saknat er... Jag har redan blivit lite bloggskadad tror jag. Nu har jag en ny fin blogg tack vare en god vän. Vi kom fram till att leopard-mönstrat är min grej, så leopard it is!

Vi har haft en lite överraskande, turbulent vecka kan man väl kanske kalla det, men med en massa kärlek. Och vi har ju varandra så det går ingen nöd här i huset. Snarare tvärt om!


Disa har mens-veckor så hon deppar lite... Att Disa löper är ett säkert vårtecken mina vänner!


Ikväll myser vi under filten i soffan...

Nu SOLSIDAN, jag skrattar bara jag tänker på det programmet... Sedan film!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0