jag längtar till jobbet


Jo, det är sant. Jag har fan inte gjort något vettigt alls denna helg (förutom att klippa håret, det var ju nödvändigt). Så nu längtar jag efter att få ta av mig pyjamasen och gå till jobbet imorrn. Jag tycker faktiskt om måndagar... 

 


Min utsikt just nu! Jag har setat här och pysslat med olika saker större delen av dagen. Bland annat en spännande grej som sker på tisdag... Ni får kanske veta senare vad det handlar om. Jag har pimpat naglarna röda också, OCH tånaglarna. Så jag känner mig rätt läcker ändå i mina rosa raggsockor...


Söndagsfika. Sedan gick jag hem till världens bästa pensionärer som bor här bredvid (mormor och morfar) och åt pannkakor till middag och fikade lite till.

Nej nu måste jag och Disa hoppa i säng. Så att det snabbt blir måndag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0