life is too short




Läs detta och ta dig en funderare. Lev varje dag som om det vore din sista... Jag är helt fantstiskt nöjd med min tillvaro just nu. Det enda som grämer mig lite granna (en stund varje dag) är att vissa människor kanske inte var dem man trodde att dem var? Och det är tråkigt att förlora vänner på vägen... Men jag har försökt och försökt och det verkar inte hjälpa så hur sorgligt det än är så kanske jag måste acceptera detta?! Anyways, ge någon en extra KRAM idag, det är ju FREDAG! Och kom ihåg, life is too short...


Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

Sant sant. PUSS! Hoppas tacosen blir god nu!! alltid vänner ;)

2010-03-19 @ 20:53:45
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0