melodifestivalen är skit

Vi var ute och motionerade på isen idag... Solen sken och det var jätteskönt, tills vi skulle vända och gå tillbaka. Då gick solen i moln och vi fick motvind. För en stund kändes det som om vi var på någon Antarktis expedition så sedan sov vi lite middag och värmde oss när vi kom hem.


Min gulliga mamma har bjudit mig och syrran på mat ikväll...


...massa sushi. MUMS!


Och sedan la vi oss här och kollade på melodifestivalen. Som var SÄMST! (Vad tyckte ni?) Jag ska inte titta nästa år, det är bara skit och fel låt vinner alltid. Sverige kommer komma sist i år igen precis som i allt annat. Jag tror att jag är född i fel land? Jag är inget big fan av Sverige...

Nu ska jag snart åka hem och lägga mig. Jag är TRÖTT och imorrn ska jag avverka några timmar på jobbet. Hoppas att ni haft en skön lördag och att ni är på ett strålande humör denna helg!
GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0